Franczyza – oferta GPoland

Chcesz założyć sklep z markową odzieżą i nie wiesz, od czego zacząć? Zależy ci na tym, by stworzyć dobrze prosperujący biznes bez konieczności budowania od podstaw know-how? Skorzystaj z gotowych rozwiązań i strategii agencji modowej GPoland, jednej z najstarszych, znanych i cenionych na polskim rynku. Dowiedz się, jakie są zalety i podstawowe modele współpracy z firmą GPoland.

GPoland, czyli wypracowana strategia rozwoju

Marka GPoland zaistniała na polskim rynku we wczesnych latach 90-tych dwudziestego wieku i od tamtej pory nieustannie się rozwija, zapewniając swoim kontrahentom nieszablonowe rozwiązania. Kluczową rolę w rozwoju każdej firmy odgrywa twoja indywidualna wizja oraz cel – to właśnie one tworzą fundament, na którym powstają najlepsze, mono- lub multibrandowe sklepy franczyzowe GPoland.

Na stronie agencji https://gpoland.com.pl/oferta/ znajdziesz rozwiązania na miarę własnych potrzeb. Do dyspozycji masz bowiem grono modowych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży oraz okazały, 4-piętrowy showroom, czyli miejsce, w którym znajdziesz inspiracje do rozwoju własnego biznesu oraz unikatowe kolekcje międzynarodowych marek premium i denim. Specjaliści GPoland podzielą się z tobą wiedzą na temat dostawców, nowości branżowych i trendów.

Modele współpracy biznesowej GPoland

Z marką GPoland masz do wyboru różne warianty współpracy i możesz wybrać dowolny, dopasowując go do własnej koncepcji. Jakie rozwiązania ma dla ciebie GPoland? Wśród różnych możliwości masz do wyboru sprzedaż typu wholesale, retail, e-commerce lub autorskie projekty franczyzowe, takie jak Made In G, Made In G Denim, Accessories czy Fast Fashion.

W modelu franczyzowym GPoland możesz otworzyć sklep mono- lub multimarkowy i masz wówczas do dyspozycji kompleksowe wsparcie doświadczonych managerów. Specjaliści pomogą ci na etapie wyboru lokalu, negocjacji z wynajmującym, a także projektu aranżacji wnętrza, zatowarowania i wielu innych kwestii, w tym: selekcji oraz zatrudnienia personelu czy nietuzinkowej ekspozycji towaru (visual merchandising).

Author: pieniadzewbanku.pl